Často kladené otázky

1Jak objednat konkrétní termín stěhování?
Stačí nás kontaktovat telefonicky nebo e-mailem ve chvíli, kdy budete znát přesnější termín plánovaného stěhování. Náš pracovník Vám vyhledá aktuálně volný termín a domluví s Vámi podrobnosti. Vždy se snažíme přizpůsobit Vámi požadovanému termínu, ale je lepší zavolat a zarezervovat si termín s dostatečným předstihem. Pokud je stěhování neočekávané a potřebujete naše služby ihned, tak nám zavolejte co nejdříve, třeba se nám zrovna uvolnil pro Vás vhodný termín.
2Stěhujete i o víkendu nebo na svátek?
Stěhování o víkendu není nic mimořádného a jsou často více obsazeny než všední dny. Proto, pokud plánujete stěhování realizovat o víkendu, doporučujeme provést rezervaci termínu s větším předstihem. Za stěhování o víkendu neúčtujeme žádný příplatek.
3Kolik zaplatím za stěhování?
Celková výše nákladů za stěhování závisí na množství nábytku a stěhovaných věcí, počtu pater v domě, vzdálenosti, kterou naši pracovníci budou muset překonávat při stěhování a přítomnosti výtahu. Důležité je také to, jestli si přejete stěhované věci zabalit našimi pracovníky, demontovat a následně sestavit nábytek. Pokud chcete znát orientační cenu stěhování, můžete zavolat našemu dispečerovi a on Vám sdělí přibližnou výši. Konkrétnější cenu Vám po bezplatné prohlídce sdělí náš technik. Tuto prohlídku si můžete objednat telefonicky.
4Kolik času zabere stěhování?
Vždy je to individuální a jako u stanovení ceny za stěhovací práce vše závisí na různých faktorech. Náš stěhovací tým provádí veškeré práce co nejrychleji a bez zbytečných prodlev. Celková doba stěhovacích prací záleží na množství nábytku, dalších stěhovaných věcí a podmínkách stěhování.
5Je možné uskutečnit stěhování kanceláře či firmy bez zastavení provozu?
Samozřejmě. Vaši firmu či kancelář jsme schopni přestěhovat ve večerních hodinách nebo během víkendu, a to dokonce postupně. Vždy se snažíme ušetřit Váš čas a přizpůsobit se Vašim potřebám tak, aby vznikla vzájemná spokojenost.
6Nese s sebou stěhování pian, koncertních křídel apod. nějaké riziko? Musím hlásit předem, že něco takového k přestěhování mám?
Je velmi důležité nahlásit stěhování pianina nebo klavíru vždy telefonicky předem. Takovéto předměty jsou tzv. těžká břemena a je potřeba s nimi zacházet opatrně, a i cena stěhování se liší. Pro stěhování těžkých břemen je v zásadě potřeba speciální vybavení a větší počet pracovníků. Proto pokud si nejste jisti, jestli nějaký předmět, který bude součástí plánovaného stěhováni je nebo není těžké břemeno, zeptejte se našeho dispečera nebo technika.
7Čím lze stěhování zjednodušit a urychlit? Co často stěhování komplikuje?
Velké množství zákazníků podceňuje zajištění vhodného parkovacího místa pro náš stěhovací vůz. Proces stěhování se tím zbytečně prodlužuje, protože stěhovací vozidlo nakonec zaparkuje příliš daleko a tím se i zvyšuje celková cena stěhování, která se počítá v hodinové sazbě. V extrémních situacích může tento problém stěhování zcela znemožnit.
8Jak mám nejlépe zajistit místo pro parkování stěhovacího vozu?
Ve většině případů je vhodné natáhnout pásku s cedulkou stěhování, případně postavit na toto místo vlastní vůz. Je důležité si uvědomit, že osobní automobil je kratší než stěhovací vůz, a proto je vhodnější použít pásku případně prostor jinak vymezit.